Přední pevná náprava pro nízkopodlažní autobusy – 601

Přední pevná náprava s kotoučovou brzdou – 610

Přední pevná náprava pro nákladní automobily a autobusy- 502

Vlečená řiditelná pevná náprava pro nízkopodlažní autobusy – 606
Technická Data | |
Zatížení nápravy | 80 000 N |
Hmotnost nápravy | 562 kg |
Disková kola | 22,5″ x 8,25; 22,5″ x 7,5 |
Rozchod kola | 2094 mm |
Maximální rejd kola | 16,7˚ + 2˚ |
Odklon kola | 0º30′ |
Příklon svislého čepu | 6º30′ |
Brzda | KNORR SN 7000 |
Nezávisle zavěšená náprava
Kolové jednotky jsou určeny pro montáž na kyvná ramena zavěšení podvozkových rámů vozidel. Mají zabudovanou jednostupňovou redukci otáček. Nosná část kolových jednotek je vyrobena z odlévané oceli se zavařeným drážkovaným čepem, na kterém je uloženo kolo redukce s připojovacími šrouby pro buben brzdy. Víka redukční skříně a víka bubnu jsou tvořeny odlitkem z hliníkové slitiny. Kolové jednotky jsou konstrukčně řešeny pro montáž centrálního systému dofukování pneumatik vzduchem během jízdy.
Zatížení kolové jednotky17 500 N Max. vstupní kroutící moment2 800 Nm Max. vstupní otáčky2 130 1/min Převod redukce2,91 Příklon svislého čepu10° Max. rejd přední kol. jednotky (mechanický doraz)28° Hmotnost kolové jednotky119 kg
Hlavní technické údaje | |
Zatížení kolové jednotky | 17 500 N |
Max. vstupní kroutící moment | 2 800 Nm |
Max. vstupní otáčky | 2 130 1/min |
Převod redukce | 2,91 |
Příklon svislého čepu | 10° |
Max. rejd přední kol. jednotky (mechanický doraz) | 28° |
Hmotnost kolové jednotky | 119 kg |